Saturday, March 31, 2012

Kesian Wira Aku ..

Salam , Hye . Night and Some more lahh . Korang mesti tak paham kan apa tittle aku kat atas . Heee . Wira aku ni dah banyak kali bawak aku jalan-2 . Tak kira jauh atau dekat . Selalu ada bila diperlukan . Banyak berjasa untuk aku and family aku . Tapi tadi , dia Accident . Kesian dia . Luka parah dekat bahagian belakang dia . Aduhh . Mesti sakit . Sampai apu terkejut tadi . Tak guna betul lah orang yang langgar Wira aku ni . Sakit dia . Baru je tadi servis dia . tup-2 balik dia da accident . Hurmmmmm , Sedih aku tau . Takpe-2 . Wira sekarang dalam rawatann . Heeee : D





Haha , Nak tahu apakah Wira tu ? , Hehe . That my Car lorhhh . Haha . Kesian dia tau . Aku dendam betul org yang langgar dia tadi . Damnnnn . Sakit hati aku . Kereta ni dah banyak berjasa tahu takkk . Haishh , Kayy lah . Aku takda mood lah nak storyyy .




Pak cik ni lah sebook je langgar Wira aku . Shitt ,,Ada ke nak bayar RM20 Je tuk keta aku ? , Tak masuk akal langsung .



Kann dah lubang kereta aku niii ..
Alhamdullilah dah okay . Kalau tak aku saman je Pak Cik tadi .
Best regards,
Yaya Hieda

tel.:
fax:
yaya_hieda@yahoo.com
http://allaboutyayahieda.blogspot.com




Hai , Ikhlas Dari Yaya Hieda Razak

No comments:

Post a Comment